سفارش تبلیغ
صبا ویژن

6 تا از بهترین و جدیدترین روش های درمان قطعی سردرد های شدید عصبی

سردرد یکی از معمول‌ترین اشکال دردهای مزمن است. هر کسی که دچار سردرد شدید شده باشد به خصوص میگرن، می‌داند که رانندگی، کار و حتی انجام یک مکالمه دشوار است و مانند این است که سر در حال تپش است. در این مطلب با کمک چندین مجله معتبر پزشکی موثرترین روشهای درمان قطعی سردردهای عصبی را به شما آموزش می دهیم. این روشها از نظر علمی ثابت شده اند.

هنگام شروع سردرد، می‌توانید به جای رفتن به رختخواب و انتظار برای بهبود، از درمان‌های موثر در دسترس و راه‌هایی برای تسکین سریع آن استفاده کنید.

درمان سردرد: داروها

Jack Rozental فوق تخصص بیماری های میگرنی در بیمارستان Memorial در شیکاگو می‌گوید: داروها تنها می توانند در مورد درمان OTC یا سردردهای میگرنی باعث تسکین شوند که به عنوان سردرد تنشی نیز شناخته می‌شود. داروهایی که تنها شامل یک بخش (استامینوفن، ایبوپروفن، ناپروکسن یا آسپرین) هستند، همانند داروهایی که ترکیبی از آسپرین، استامینوفن و کافئین هستند، یک درمان موثر برای سردرد محسوب می شوند.

برای کسانی که از سردردهای مکرر و عود شونده رنج می‌برند، پزشکان گاهی اوقات داروهای ضد التهاب (NSAIDs) مانند ایبوپروفن و ناپروکسن را تجویز می‌کنند. ایندومتاسین که یک ضد التهاب است و فقط توسط تجویز پزشک در دسترس قرار می گیرد، معمولا برای آرتروز استفاده می‌شود؛ اما می‌تواند به عنوان یک دارو برای درمان سردرد نیز مفید باشد.

این داروهای تجویزی اغلب برای درمان سردردهای میگرنی مورد استفاده قرار می‌گیرند:

  • بوتابیتال یک باربیتورات است که اغلب در ترکیب با استامینوفن، کافئین، آسپرین و یا دیگر کدئین ها استفاده می‌شود.
  • داروهای نارکوتیک مانند اکسی کدون، هیدروکدون، هیدرومورفن یا کدئین.
  • بوتورفانول یک اسپری نارکوتیک بینی.

Rozental می‌گوید متاس

ادامه مطلب لینک زیر:

6 تا از بهترین و جدیدترین روش های درمان قطعی سردرد های شدید عصبی