سفارش تبلیغ
صبا ویژن

جدیدترین و بهترین روش استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت بطور

امروز، من میخوام دو روش برای استفاده از این گیاه برای چاقی به اشتراک بزارم. این روش را پدرم که یک پزشک ماهر هست به من معرفی کرد. باورتون نمیشه، اما بوی اون انقدر قوی ست که اگر حتی یک بار بوش کنید، احساس سرگیجه پیدا می کنید.

جوانه ی گندم، یک گیاه طبیعی ست که به شما کمک می کنه راهی خوب برای مراقبت از پوست و مو داشته باشید. افراد سالها از این گیاه استفاده کردن و فوایدش رو دیدن؛ و در طب آیودرا و طبیعت درمانی از این گیاه استفاده میشه.

2 ترکیب جدید و کاملا موثر

این گیاه خیلی پرطرفدار هست. این گیاه برای مراقبت از پوست در برابر باکتری های مضر مفید هست. تاثیراتش باعث میشه که بوی بدش رو فراموش کنید.

1-استفاده از ترکیب جوانه گندم وعسل: یک قاشق چای خوری جوانه گندم را با عسل مخلوط کنید. اونا رو با هم ترکیب کنید و در صورت لزوم، عسل بیشتری اضافه کنید. به خاطر استفاده از این گیاه پشیمون نمیشین، چون غنی از آنتی اکسیدان ها و مواد معدنی ست که برای پوست مفید هستن. برای کسانی که آکنه دارن، استفاده از این گیاه مناسبه.

برای چاقی صورت بهترین روش استفاده از این مخلوط، مصرف همین ترکیب بالا به همراه کمی آب گرم به صورت ناشتا هست. ضمنا این کار بیماری های پوستی مثل جوش های زیر پوستی و آکنه رو هم میتونه درمان کنه.

ادامه مطلب لینک زیر:

جدیدترین و بهترین روش استفاده از جوانه گندم برای چاقی صورت بطور موثر